健保からのお知らせ

News

2021/10/01 健保職員出勤日のお知らせ(10月1日~当面の間)/ PwC KEMPO Calendar (from October 1st)

加入者のみなさま

10月1日から当面の間、健保職員の勤務日は以下のとおりです。

勤 務 日:平日(土日祝日を除く)
電 話 対 応:10:30~15:00 
上記以外の時間帯はメールまたは当組合HP上段お問い合わせフォームをご利用ください。 

ご 参 考:新型コロナウイルス感染症に対する健保職員勤務対応について/Working hours of the PwC Health Insurance Society staff


To all insured people

Please be informed that our latest calendar from October1st is as below.

Open :   Mon -  Fri  (excluding holidays)
Phone:  10:30 - 15:00
Please contact us by email or contact form at the top of our website.

Please refer to "新型コロナウイルス感染症に対する健保職員勤務対応について/Working hours of the PwC Health Insurance Society staff" on our news also.

健保からのお知らせ一覧に戻る
PAGE TOP