健保からのお知らせ

News

2021/09/13 健保職員出勤日のお知らせ(2021年7月12日~9月30日)/ PwC KEMPO Calendar (from July 12 to September 30, 2021)

加入者のみなさま

7月12日から9月30日の健保職員の勤務体制は以下のとおりです。

勤 務 日:平日(土日祝日を除く)
電 話 対 応:行いません
メールまたは当組合HP上段お問い合わせフォームをご利用ください。 

なお、被保険者証の発行、限度額認定証の発行等、健保業務は遅滞なく対応して
まいりますが、業務によっては相応の時間を要する場合もありますのでご承知おきください。


To all insured people

Please be informed that our latest calendar from July 12 to September 30 is as below.

Open :   Mon -  Fri  (excluding holidays)
Phone:  Not available
Please contact us by email or contact form at the top of our website.

Note that the health insurance service, such as issuing an insurance card or a Maximum Co-payment Certificate may be delayed, since it may require appropriate time.

健保からのお知らせ一覧に戻る
PAGE TOP