健保からのお知らせ

News

2020/02/28 新型コロナウイルス感染症に対する健保職員勤務対応について/Working hours of the PwC Health Insurance Society staff

加入者のみなさま

新型コロナウイルス感染症対策として、当健保職員の時差出勤を3月1日より実施
いたします。これにより、10:30~15:00をコアタイムとした勤務を行います。
つきましては、電話での問い合わせはこの時間帯に、それ以外は「お問い合わせフォーム」
からお願いします。ご不便をおかけしますが、ご理解ならびご協力をお願いいたします。

なお、被保険者証の発行、限度額認定証の発行等、健保業務は遅滞なく対応して
まいりますが、業務によっては相応の時間を要する場合もありますのでご承知おきください。

As a new measures to prevent COVID-19 infection, we will carry out the time shift work of our staff from March 1, 2020.  We will work with 10:30 to 15:00 as core time.  Please call us at this time during this period or contat us by the inquiry form (お問い合わせフォーム).

We are sorry for the inconvenience, but we would like to ask for your understanding and cooperation.
Note that the health insurance service, such as issuing an insurance card or a Maximum Co-payment Certificate may be delayed, since it may require appropriate time.

健保からのお知らせ一覧に戻る
PAGE TOP